Uzyskaj dobre porady dotyczące e-mail marketingu dzięki tym wskazówkom
Jeśli chcesz wypromować swoją firmę, możesz zacząć od najskuteczniejszego sposobu na rozpowszechnianie informacji.
Plany e-mail marketingu zostały z dużym sukcesem wypróbowane w celu zbudowania wielu firm; Oto kilka solidnych sugestii, dzięki którym Twoja kampania e-mail marketingowa będzie bezbłędna i skuteczna.Wysyłaj e-maile tylko do osób z Twojej listy. Wysyłanie wiadomości e-mail do przypadkowych osób jest uważane za spam i może spowodować problemy z usługodawcą internetowym lub hostem internetowym. Odbiorcy będą niechętni zaakceptowaniu Twojej poczty, jeśli Cię nie znają, i mogą nie dbać o produkt Twojej firmy. Ich brak troski o Ciebie i Twoją firmę najprawdopodobniej spowoduje, że po prostu oznaczą to jako spam, co sprawiło, że Twój wysiłek był bezcelowy.Na początku i na końcu Twojego e-maila marketingowego powinno znaleźć się wezwanie do działania dla Twoich klientów. Jasno określ, czego oczekujesz od klienta, i umieść co najmniej dwa oczywiste linki do Twojej witryny. Korzystaj z jasnych sugestii, które kierują klientów do oferty promowanej przez Twój e-mail.Jeśli masz klienta, który ma urodziny, upewnij się, że wysłałeś e-mail uzupełniający, który zawiera wiadomość z okazji urodzin. Dołącz prośbę do wiadomości e-mail, która mówi tej osobie, aby udała się w określone miejsce. Zakończenie może zawierać link informujący go o możliwości zostania subskrybentem poprzez kliknięcie na niego.Wyślij swoim członkom link, który muszą kliknąć, aby potwierdzić swoją subskrypcję na Twoją listę e-mailową. W ten sposób upewnisz się, że jest to coś, co chcą zrobić, i uchroni Cię przed otrzymywaniem skarg dotyczących spamu. Poinformuj swoich uczestników w swojej prezentacji, że będą musieli kliknąć link.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej.
Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Korzystaj z narzędzi do mierzenia sukcesu Twojej kampanii e-mail marketingowej.
Powinieneś dowiedzieć się wszystkiego, co możesz o tym, ile razy Twoje e-maile są czytane, czy czytane są Twoje wiersze tematu, które artykuły piszesz są czytane itp. Korzystanie z takich informacji może pomóc w przyszłym sukcesie Twojej kampanii, ponieważ będziesz wiedział co działa, a co nie.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż. Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania. Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych. Potraktuj e-mail jako narzędzie do rozwijania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Sformułowanie wezwania do działania jest niezbędne do udanej kampanii e-mailowej. Nie pozwól nikomu zgadywać, jak chcesz, aby zareagowali. Powiedz im wyraźnie. Wyróżnij swoje linki i podaj proste instrukcje, jak można z nich korzystać. Możesz umieścić swoje linki na górze i na dole e-maili, aby uzyskać większą widoczność.Plan marketingowy firmy może je naprawdę stworzyć lub złamać. Istnieje wiele sposobów na skuteczne wprowadzenie firmy na rynek, ale stworzenie silnej kampanii e-mail marketingowej może być naprawdę podstawą wszystkich działań marketingowych. Korzystając z informacji zawartych w tym artykule, możesz ustawić scenę dla zysku na nadchodzące lata.